Добрий день. Техзауваження (оцінки виставлю не за загальною схемою, а так, як на місцевих конкурсах):
Зміст:
3 бали.
Мова:
Системні помилки правопису. В тексті дуже багато в словах неслов'янських літер. Російською та англійською клавіатурами набирали? Хіба мало інформації в мережі, як додати українську розкладку? Здається, що це дрібниця? Та ні, для мене ні, але довго пояснювати.
"Вслухатись в гуркiт й шум колiс" - кома в кінці.
"Але я щось змiню таки" - кома в кінці.
"I буде все не як колись" - розділовий знак в кінці який?
"Гей, зупинись на мить,не йди!" - злипання розділового знаку зі словом.
"Так, ти, людина,що мене не чуе" - чує. Знов злипання розділового знаку зі словом. В кінці рядку знак відсутній.
Далі вже не буду про розділові знаки, втомився...
"Я спробую вгадати,де твiй дух ночуе" - літера "є" є на клавіатурі. Є питання щодо семантичного зв'язку з попереднім рядком.
"Ти незнайомець,як усi,ïх тисячi" - розділові знаки вбивають семантику.
"Я спробую дивитися крiзь очi" - крізь очі - це як?
"Чи зможу я побачить твоï сни" - зросійщена форма дієслова, омограф, який має інше значення. Слово призводить до аритмії у рядку.
"Чи здогадаюсь,про що мрiеш серед ночI?" - весь букет "правопису" - від літери "є" до злипання. Навіть якщо дуже хочеться, не буде в цьому рядку наголосу "ночІ".
"Як пощастить вгадати - не твоя поразка" - до чого тут поразка, мабуть, мало хто зрозуміє.
"Бо ж я лиш вчуся жить серед людей" - жити, сурогат.
"Де кожен одягае власну маску" - "э", в кінці розділовий знак.
"зміню таки" - зміню-таки.
"що мене не чує" - яка мене не чує.
"Ти незнайомець - як усі, їх тисячі." - а може, чоловіків більше на світі? :-)
0 балів за мову.
Рими:
Частково точні (раджу урізноманітнити частини мови у парах рим), частково приблизні, частково відсутні. 1 бал.
Розмір та ритм:
В схемі виправлю для Вас помилки, скористайтесь готовим.
08 -!-!-!-! Сьогодні буду як завжди
08 -!-!-!-! вслухатись в гуркіт й шум коліс,
08 -!!!---! але я щось зміню-таки (тут не критично, але насправді наголос в "таки" не має бути дуже чітким та використовуватись для римування рядків)
08 !!-!!!-! і буде все не як колись…
08 !--!!!!! Гей, зупинись на мить, не йди! (аритмія, перша стопа ямбу замінена стопою хорею)
11 !!-!-!-!!!- Так, ти, людина, що мене не чує!
10 -!!!!-!--! Одну лиш мить на мене подивись,
13 !!---!-!!!-!- я спробую вгадати, де твій дух ночує.
12 !--!-!-!!--! Ти незнайомець — як усі, їх тисячі. (аритмія, перша стопа ямбу замінена стопою хорею)
11 !!---!--!!- Я спробую дивитися крізь очі.
10 !!-!-!--!! Чи зможу я побачить твої сни? (аритмія, пов'язана з наголосом у "твоЇ")
13 !--!-!!!-!-!- Чи здогадаюсь, про що мрієш серед ночі? (наголос має бути "нОчі", отже аритмія, перша стопа замінена також на стопу хорею)
12 !-!!-!-!!!-! І якщо можеш, не ховай ти цих очей. (аритмія, перша стопа ямбу замінена стопою хорею)
13 !--!-!-!-!-!- Як пощастить вгадати — не твоя поразка, (аритмія, перша стопа ямбу замінена стопою хорею)
10 !!!!-!-!--! бо ж я лиш вчуся жить серед людей,
11 !!---!-!-!- де кожен одягає власну маску…
Базовий метр - ямб. Навіть якщо була б дотримана кількість голосних в рядках, ямб був би неякісним, а текст неритмічним. 0 балів.
Отже, якби цей текст пішов на конкурс, від мене назбиралось би аж 4 бали з 12.
2018-09-15 23:30:23